Jojojoo

Igår hade jag och Jacob världens bästa mysdag. Det känns så skönt att vi kan prata, och att vi lyssnar på varandra. Bästa dagen på länge och idag har vi varit ihop i 7 underbara månader.


For hem idag. Kom till stan och Robin plockade upp mig så for vi och spöa Bella som va nyvaken och naken. Hon blev förvånad :P Vi skulle fara och testköra bilar men det slutade med att jag och Robin sov på soffan hela dagen, sen åt vi och for till Bella igen och glodde i gamla skolkataloger sen for jag hem :P

Sitter och tittar på det där programmet om svenska lyxfruar i USA. En verkar helt bombad, en skjutgalen och en bara idiot. Hon är total perfektionist, såg inte ett enda dammkorn i hennes hus. Förstår inte hur man kan leva så. Tacka fan för att komma hem till folk där allt INTE är perfekt och man vågar leva lite :P

Väntar på att Jacob ska ringa sen blir det väl glo på dumburken tills jag blir trött. Vi ses!


2:a året på gymnasiet


9b Byskeskolan 2004


En bild av massa små från skolkatalogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0