Kladdkaka och blod

Hähäh jaa. Jag for till stan ikväll, plockade upp Sarah sen anlände vi hos Bella. Sarah skulle tydligen pierca nån brud i bröstvårtan så hon fick komma dit. Vi for även och hämta Carro :)

Så hon piercade bruden just efter att vi slängt ihop en kladdkaka och skickat in i ugnen. Sen hade Bella bestämt sig för att göra det också. Sagt och gjort, hon slängde bara fram tissarna ;P

Kan inte ha sett snyggt ut eftersom jag fick stå och hålla bak Bellas armar utifall hon skulle börja vifta när Sarah stack hål, så lutade mig ändå fram för att se och Sarah va och pilla på tissen så den skulle bli styv haha! Men det gick bra iallafall, Bella va så duktig så och det blödde inte så mycke :)

Är gode sugen på en piercing i bröstvårtan men Jacob tycker det är så fult så kan väl skona han :P Så nu har jag bestämt mig för ögonbryn och tunga. Kan inte välja mellan dom två så får väl bli båda då. Lite kul är att alla vi 4 som va hos Bella ikväll har eller har haft hål i läppen, och piercingar på andra ställen :)

Sen käka vi kladdkaka, men eftersom nån/något skruva ner värmen på ugnen så va det bara smet av alltihop men vi käka ändå. Sen va det dags för mig att dra mig hemåt med pappas bil. Är nått fel på nån givare till ABS:en så hela bilen tokskaka ibland.



Tack för en trevlig kväll brudar! Måste göras om ♥


Snart är det freda och då kommer min kärlek hit! Jag saknar att inte få sova med dig. Älskar dig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

LOOOOOOOOOOOOL

2009-09-24 @ 11:40:16
Postat av: carro

Tack själv! <3



haha, Jonte tycker å de är fult som fan å ha i tissen,men jag funderar på å inte skona han..fast, de såg ut å ta så förbannat ont så ja vet int om ja vågar:P

kanske börjar me tungan?

Fast, de tyckte inte heller Jonte ja skulle göra, för han ska ta ut sitt för ja klagar alltid på att de är mysigare å hångla när han tagit ut den en stund:P

meen.. å andra sidan har jag över tre års hålitungan hångel å ge igen;)



love you!

2009-09-25 @ 10:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0