Little moments

Älskling. I bilden nedanför sitter vi och busar i din pappas Cadillac på väg hem från Norsjö träffen. Vi har pratat om att nästa år kanske vi är där med din bil, och vet du vad, det är vi :)

Även om du inte har kvar Oldsen nästa år, såt tror jag att du hittat ett nytt fynd.. Men har du inte kvar Oldsen, och inte har någon annan bil så älskar jag dig ändå. Jag ser det som ett stort plus att vi båda har intresse för gamla jänkare, men för mig spelar det ingen roll om du har en, har haft, eller ska sälja. Jag älskar dig för den du är.

Men, jag vet att ni någon dag kommer glida runt i din Cheva 57 dom du vill ha :) Och i min Cadillac 59 Cab som jag vill ha :) Åh, jag älskar dig och vi är menade för varann!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Då skulle jag typ sluta skriva :P

Fan kul å se dig idag!! <3

2009-09-28 @ 21:03:29
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/
Postat av: Maria igen!!!

Ni e sååå gulliga,håll hårt i Jacob för du vet ju jag sagt att jag ska bräda dig:) haha

2009-09-28 @ 21:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0