Mjo

Ont i skallen idag, jätteont.
Har stökat undan lite skit idag, får fortsätta imorrn. Kanske far till Bella och sover imorrn. Ska lix på möte på AMS på freda sen ska jag tillbaka till Bella och vänta på att pappa plockar upp mig. Då ska vi handla sen plocka upp Jacob på busstation :)

Vet inte om det blir en hemma helg den här helgen eftersom min bror också kommer hem så vet jag inte om vi får låna CRKexen. Men det löser sig, blir bra hur det än blir.

Dagens gjort är att jag har flyttat på lite grejer, startat två maskiner och kört några lass ris med traktorn. Va och skumpa runt på åkern, det va skoj. Köra traktor är riktigt skoj, är nått jag skulle kunna göra på dagarna. Synd att pappa inte har kvar traktoråkeriet..
Man hinner sitta och tänka så mycke när man kör. Idag har jag funderat på om jag ska köra mitt eget race och köra över alla på vägen och skita i vad alla tycker och tänker och säga vad jag vill när jag vill, eller om jag ska göra som jag gör nu att jag bara är tyst?

Aja ska väl göra nå midda, hänga tvätt och dusha sen kanske fara en sväng till stan.


Nothing runs like a Deere

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0