Myspys

Igår så va jag på stan med Bella i några timmar. Vi käkade lunch på Tatung sen mötte vi upp Cissi och tog en fika. Jag köpte en äckel smoothie för 25 spänn. Den smaka röv.

Sen satt jag mig på bussen till Malå och löste korsord. Väl framme i Malå kom jag och Jacob på att köpa pizza till middag (jääävulskt nyttigt!). Sagt och gjort, sen for vi till Malånäs och myste. Jacob va jätteduktig och bakade en kladdkaka :) Tog med mig mitt recept för den är så jäääävla god, och det blev även den. Så nu kan han byta motorer i bilar och baka kladdkaka också :)

Idag så sov vi länge, sen gav vi oss på att städa lite. Vi rengjorde frysen och under diskbänken för att vara snälla. Försökte oss på ugnen men det funka inte så bra.

Impuls for till Malå och köpte fläskfile, potatisgratäng och beasås till midda. Jacob grillade utmärkt som vanligt, måste bero på att han är bäst som han själv säger ;) Och jag håller med!

Vet inte vad vi ska göra ikväll. Jag ville att vi skulle sätta takräcke på Mercan och sätta fast skidor och en spark och köra runt med, men det saknas ett räcke. Det blir nog mys framför tvn :)

Tjoflöjt!

Ps. Jag har namnsdag idag ;)

Kommentarer
Postat av: Maria igen!!!

Låter som en kul helg!

Ha det så bra å grattis på namnsdag !

2009-09-13 @ 00:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0