Självklart

Jag brukar säga att jag flyr från Ostvik när John Deern strejkar i snöstorm och när någon har magsjuka, och nu när jag "vart på flykt" i en månad, då jag äntligen kommer hem har typ mamma magsjuka. Gräjt. Men jag ska inte fly, jag barrikerar mig på mitt rum istället.

Satt och tänkte i tusen år på bussen idag. Tänkte på en massa saker jag skull skriva, men nu har jag glömt allt såklart. Igår lekte iallafall jag och Jacob att vi var siamesiska tvillingar och satt ihop i kinderna. Det gick som halvdåligt, men nu har vi provat iallafall.


Love love love

Är riktigt varmt ute idag. Är nästan glad att sommaren är över. Jag skulle ju sola men det gav jag upp och nu slipper jag ha dåligt samvete för att jag sitter inne när det är fint väder. Att bara ligga där som en död fisk är inte min grej. Är väl en sak om man har sällskap eller gör nåt i solen men.. Jag kommer alltid förbli blekansikte :)



Insåg att jag fortfarande tokspelar Lady Gaga - Pokerface. Kan inte sluta, den låten är faktiskt fruktansvärt bra och påminner mig om bra saker :) När jag, Elin och Petra for till Malå en kväll i Januari och åkte Jacobs Compakt och det var väl då det började bege sig mellan oss. Jabadabadoo :)


DXJ :)


Nu ska jag iallafall ta tummen ur arslet och skriva ett bra CV och bränna ut bilder på skivor. Har vart med allt för många gånger med hårddiskar som pajat, eller när brorsan formaterade om datorn utan att säga till så alla kort från högstadiet är borta. Speciellt när jag gick ut 9:an då jag hade en jättefin frisyr som Maria gjort med en levande ros i håret. Men men, what to do.


Passar väl på att slänga upp lite bilder från träffen i helgen. Dock glömde jag att ta kort på Oldsen där, men hoppas Bella har bild på den :P Vet inte om jag nämnde det i förr inlägget men jag ledde bilar 2 gånger på kvällen under cruisingen hihi!

Puss på Jacob som är och åker lastbil hela dagen. Du är bäst älskling! Tjoflöjt!




Jontes pappas Buick

Porr!

Fräsig ambulans

En av Jacobs drömbilar :)

Rumpan på Oldsen hos Jonte och Sarah i Åbyn

Croner kapade ett varv på fjädrarna på rekord tid

Åbyn

Enda som saknas som jag inte fick kort på va innan vi skulle fara in till Burträsk igen på kvällen, det var HUR mycket folk som helst i Åbyn. Lätt 20-30 pers :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0