Tisdag

Eller är det tisdag idag? Tappar räkningen när jag bara är hemma. Idag har jag iallafall ätit bacon. Med potatis. Hämtat posten. Färdigställt mitt CV och personligt brev. Hittat gamla dokument på datorn, hahahahaaa. Kanske är dags att städa.

Ikväll har jag ingen aning om nåt händer. Är som svårt utan pengar. Inget kom in på kontot idag heller så har jag inte fått senast torsdag måste jag ringa försäkringskassan.

Saknar Jacob. Hittade en bild när han är skitig efter att ha skruvat. Saknar han ren som skitig. Puss!

Ska hitta nått mer att städa, har just städat duschen så pappsen blir glad. Ska snart få köra bort mer ris från skogen vi har vid träsket. Yey nåt att göra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0