Tisdag

Idag har det inte hänt mycket. Såg Lyxfällan inatt och är så glad att jag inte är i deras sits. Hovva!
Steg upp och hämtade en lampa i garaget som pappa ville jag skulle göra. Sen ville han att jag skulle köra bort nå grenar med traktorn men jag fattar inte vad han pratar om så tar det en annan dag.

Sen gjorde jag en brak lunch. Kokade potatis, stekte den sen och stekte en omelett med skinka och champinjoer i. Till det blev det gurka och tomat. Fast det blev lite väl mycke mat. Eller rättare sagt, jättemycke mat. Ur hälsosynpunkt har jag ingen aning om det är bra, men är stolt över mig själv som iallafall gjorde lunch. Brukar mest bara gå upp och dricka lite mjölk sen äta vid middagstid.


Mitt mästerverk haha

Ikväll hade jag väl planer på att städa mitt rum. Kanske packa ner lite av brorsans grejer så jag kan få upp några av mina saker. Känner mig inte bakis idag iallafall, det är ju bra.

Jacob har kommit på att jag kört uppemot 400 mil bil i sommar och jag äger inte ens en bil. Sen har jag skickat i snitt 63 sms om dagen sen jag fick telefonen av pappa i.. April eller Maj, minns inte riktigt. Allt som allt i skrivande stund ligger jag på över 8000 sms på några månader. Mycket till liv jag har, köra bil och skicka sms.


Vill duscha men det kan dyka upp en rörmokare när som helst och va mindre sugen på att springa omkring naken då, spec då jag antar att han ska vara där duschen är, på nedervåningen iaf.
Näe om man ska ta och sätta igång med städningen! Ajöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0