Well I said come over baby

we got chicken in the barn
Who's barn
what barn
my barn

Så var den helgen över. Igår blev det mys med Ben & Jerrys framför Sista natten med gänget. Jacob kom på att vi skulle baka kladdkaka, men han gjorde det mesta själv :) Till och med diskade upp det vi använt. Han är så duktig och den blev riktigt god! :)

Nu är det inte länge kvar. Till helgen kommer Jacob till mig och helgen efter det fyller han 18! Äntligen hähä :P Då är det bara körkortet kvar :) Det kommer nog gå bra.


Jacob har smittat mig med förkylning. Sov nån timme inatt bara. Mår halv illa, det ord som kanske kan beskriva det är att jag känner mig bakis. Ska nog försöka sova ett tag sen. Håller på att tvätta en jacka som jag fått låna av Jacob. Står snyggt FORDONSPROGRAMMET LYCKSELE eller nåt på den, men hellre den än att gå runt med min långjävla jacka. Han får igen den när det blir dags att dra fram den.

Städa rummet borde jag göra senare i veckan. Är inte ball här inne. Nej dags för lunch nu, adjö.


Helikoptern


Tuben


Jacob vispar grädde. Sötnos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0