"Dom kallar oss Tratten och Hasse"

Min älskade Hasse lever. Vi va hos vetrinären redan kl 8 imorse och han va vild och galen, han gillar inte alls att åka bil men va fan ska man göra.. Så då kika hon på han och han har fått spö, och det är ordentligt.

Han har blive biten i höger bakben ända in i leden så det är därför han haltar. Så för att han inte ska va där och slicka så fick han såklart en tratt! Och antibiotika kur på 10 dagar + utegångsförbud.

Kan tala om att det inte var en glad katt vi tog hem. Men det va som en sten som släppte, att jag inte behövde ta bort han iallafall.

En annan lustig grej var att vi va om på kontors varuhuset eller vad det nu heter innan vi for hem, och när jag åkte lastbil med Petra så va vi ju om där och hämta nån pall. Då satt jag och fundera på att det va ju onsdag, och undra om hon ska hit... Och vem tror ni inte svänger upp med lastbilen brevid bilen och ska vända? :P Jo Petra! :)
Dock hann vi inte växla några ord för hon skulle lasta och vi for men slängde iväg ett sms :P


När vi kom hem så kunde jag inte låta bli att skratta åt Hasse. Visst, det är synd om katten som måst ha tratt men det ser faktiskt förjävla kul ut när han går in i skostället eller fastnar "i ett hörn" när han ska ut ur köket! Sen när han fastnar runt ett hörn så låter det DONK DONK DONK flera gånger haha! Men sen försökte han backa sig ur tratten. Han tänkte väl att om ja går bakåt, tillslut så måste ju tratten fara av :P

Jasi djur, dom är verkligen speciella!

Har inget kort just nu men det beror bara på att jag sitter på pappas dator. Ids inte ens starta upp min, den är så jobbig. Fast både jag och Hasse har vart helt slut idag och mest legat och sovit.
När åt jag senast? Har glömt bort allt som heter mat. Byxorna jag köpte för inte så längesen dom bara hänger överallt, men what to do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0