Black Raven

Åherregud. Jag såg just bilder på en gammal klasskompis från BF3A och VA FAN HÄNDE?! Inte för att jag tycker att han är snygg eller så, men VAD HÄNDE?! Haha ser ut som han förvandlats till nått tattar/white trash ungefär.. Men skitsamma, han va trevlig men ja.. Vad hände? :P

Idag har jag gått som på nålar efter att jag fick veta en sak, och för en gångs skulle kan jag säga: Jag vet hur det känns. Men det verkar bli bra, det sista jag hörde. Men många tankar går tillbaka på när pappa blev sjuk. Mest på hur hjälplös man va. Jag ville ju bara att pappa skulle bli bra men kunde inget göra.. Men det börjar va längesen nu, närmare bestämt 5 år sen på min födelsedag i år.
Hur som helst så hoppas jag att allt löser sig till det bästa. Livet kan verkligen vända på en sekund.. Ibland kan jag känna att "Gud" gör saker för att retas, och "straffar fel människor".

När mamma och pappa va sjuka så tänkte jag alltid "Varför?" Varför ska det vara så orättvist? Två människor som aldrig gjort en fluga förnär ens.. Men ja, sånt är livet och då får man leva med det.

Vissa saker i livet glömmer man aldrig, och det är tufft men man kan gå vidare..


Jag har stängt av ljudet på telefon och loggat ut från allt och skulle skriva ett kick ass CV. Gick det bra? NEJ! Fattar ju ingenting..


It spells danger

Kommentarer
Postat av: Malin

Lite nyfiken.. men vad är de som hänt?

2010-04-13 @ 11:21:37
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0