Brolle <3

Idag när jag for på Frostkågekiosken och skulle köpa en macka så gled jag in med partybussen och såg en fet bil utanför. Kommer inte ihåg märket men påminde om nån Escalade. Gick in och det stod nån och prata med Nicke i kassan.

Ställde mig brevid och börjar spana in han som har handlat och det visade sig vara Brolle Jr. Jag smälte, men han smälte nog inte om han såg mig i mina mjukisbyxor och träskor haha!

Jag blev så förvånad att stöta på han på den där lilla kiosken för jag vet att han brukar ju synas inne i stan, tills jag fick veta nu att han har typ stuga i Östanbäck så inte så konstigt om han brukar va där ofta.................

Men jag fick ju leva på den här händelsen i några timmar iallafall :)
Jag bad Nicke ringa nästa gång han kommer så att jag kan komma dit i lite finare kläder ;)



Jag tror att jag är kär! Höhö :P

Kommentarer
Postat av: Darth Vader

Den bilden var white-trash x100

2012-07-04 @ 08:01:38
URL: http://blocket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0