Can call all you want but there's no one home

and you're not gonna reach my telephone!
'Cause I'm out in the club and I'm sippin' that bub' and you're not gonna reach my telephone


Jag hade en vädligt väldigt skum dröm om Lady Gaga inatt, därav rubriken.. Hah!

Idag ska jag faktiskt ta tag i att städa här när jag är ensam hemma för en gångs skull. Ha inte vare det på jättelänge och det blir enklare när man kan kräma på med hur hög musik man vill.

Sen ska jag nog ta en dusch och sätta me i solen ett tag. Skulle ha börjat sola för längesen, då kanske jag är lite brun i början av September.

Förra veckan tror jag det var så kom vi fram till att ingen vet igentligen vilken hårfärg jag har. Den går inte passa in i nån kategori, varken blond, rödhårig eller orange. Är en blandning av alla dom tre. Hähä, fräsigt.

Red light spells danger
Can't hold out much longer
'Cos red light means warning
Can't hold out baby I'm burning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0