Don't stop nigga hit it

Ska snart lägga mig och se Next Friday. Va ungefär 100 år sen jag såg den. Imorrn ska jag ut och springa tror jag, röra lite på fläsket. Min mage skriker MAT, har bara blive ungefär 1 mål mat om dagen de senaste dagarna. Är aldrig hungrig och när jag väl blir det så sover hela huset så då får det va.

Har sutte och funderat på vad jag skulle göra om jag vann 100 000:- idag.
Prio 1: Köpa bil! Skulle köpa nått billigt skräp, skulle inte lägga ner en sån stor summa på den iallafall.
Sen skulle jag nog dra på en sista minuten nånstans. Ta med mig nån och bjuda på hela kalaset, bara komma bort för en stund och ladda batterierna.
Sen skulle jag köpa kläder och efter det SPARA!

Såg ett program på web tv ikväll och dom va i Västerås. Åh man kanske skulle ta tummen ur röven och flytta ner? Visst jag älskar mitt jävla Skellefteå, men är ju inget som säger att man inte kan flytta tillbaka sen. Kanske skulle hälsa på Gurra g klav, han med den feta Chevan..?

Har beställt Elvis solglasögon ikväll. Dom är ju igentligen butt ugly men vafan :P



Vad skulle DU göra om du vann 100 000:- idag??
Film sen sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0