Felsms.com

Har sutte och läst flera sidor och skäms haha! Är nästan så att man knappt vågar skicka sms längre om dom skulle hamna fel. Vet inte hur många jag läst som handlar om att en tjej vill att killen ska slicka hennes fitta tills den skrumpar ihop och sms:et hamnat hos pappan istället :P

Fast den här va fan klockren:

Till: Mig
Sms: Hej. Jag heter bengt och och kör åt värmlandsgrus. Du svarar inte när jag ringer. Jag står utanför ditt hus och vet inte vart jag ska lasta av. Hör av dig.
Svar: Tippa det på garageuppfarten.

Förklaring: Något randomnummer jag vägrade svara på skickade till slut sms. Jag bor MÅNGA mil från Värmland, dessutom i lägenhet.


Undra hur det där slutade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0