Gäsp

Trött. Jättetrött. Jag tycker inte om att sova. Eller jo, men har lite problem att den här stunden mellan att man stänger ögonen till att man somnar, det är då min hjärna sätter igång och tänker som värst och tänker på massa jobbiga och dåliga saker.

Så jag har börjat försöka att lyssna på tv:n när jag blundar och föreställa mig vad dom gör utifrån rösterna. Men det funkar ju inte hela tiden..

Nu ska jag snart stiga upp och se vad denna dag har att erbjuda. Förmodligen ingenting.
Sen ska jag fara på Arkens Zoo när pappa kommer hem. Hittade nått erbjudande igår att kom in med din tomma kattsand påse och kattfoder påse så får du gratis mat och sand? Nån dyrjävla sand och dyrjävla mat. Värt!



Till: Brorsan
Sms: I kväll kommer jag suga av dig till du kommer. Så se till att du sover här. :P
Svar: Aaaahhhhh nej jag vill inte veta. Skicka aldrig fel till mig igen.

Förklaring: Skickade till min lillebror istället för min pojkvän som jag ville skulle sova över. Min bror var lika tyst som mig nästa gång vi träffades.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0