Happyfejs

Sitter här och svettas lite. Vet inte varför, kanske kallas det att vara glad?
Önskar att alla kunde få krypa in i mig och känna hur peppad jag är på Augusti. Oj jag har inte ens sökt in än hähähää.. Men jag SKA gå. Så är det bara. Finns inget som kan stoppa mig nu.

Synd bara att den som kunde vart bästa stödet för mig valde att säga hejdå så får jag helt enkelt förlita mig på min far, han som alltid finns där ändå. Han har ju trots allt haft ett traktoråkeri så han borde ju veta lite om det jag ska göra hähä.. Han for på traktorvisningen på Lindgrens igår utan mig. Iofs visste jag inte att han skulle dit och jag sov men ändå!

Just nu känner jag mig bara glad för en gångs skull. Kom på att jag måste gå in på en massa sidor som jag är medlem på och radera bilder men vet ni vad? Det skiter jag i. För nu när jag äntligen lyckats hitta lite ljus i livet ska jag inte plåga mig själv med att måsta se på bilder som ger en minnen.
Det får va!

Är ändå inga sidor jag är inne på längre så fan jävel, nu är det min tur.
Nu får jag iaf användning av arbetsbyxorna jag fick av pappa!

Om det inte blir jobb i sommar då ska jag tok köra traktor. Visserligen är ju inte jordbrukare samma sak som hjullastare men all erfarenhet är väl bra. Sen är det säkert inga problem att fara på Skogsägarna och köra.. :)


Fuck you right back, för jag KAN!


TRAKTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR

Kommentarer
Postat av: Ronja

Fan vad ball att det går bra för dig!

Kickass att det börjar gå framåt :D

2010-04-25 @ 21:22:31
URL: http://ronjaaxelsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så kul att de rör sig åt rätt riktning!:D

2010-04-26 @ 11:11:00
URL: http://barrsos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0