Helskum dag

Gick som dåligt att sova inatt, somnade kanske efter 5 och vakna pigg kl halv 9.. Så jag låg kvar och kämpa och försökte sova men naasi. Så då gick jag upp och skulle börja ringa om ansökningen till VUX men Skellefte kommun verkar hata mig för jag fick inte tag på nån alls.

Fick mig inte ens fram i kommunväxeln.. Men jag är inte orolig, sista ansökningsdag är 15 Maj och jag ska prata med dom på kompetenstorget imorrn, dom borde ju veta lite.

Synd bara att jag inte har koll på mitt liv. Lär ju behöva skicka in mina betyg från gymnasiet och dom är long gone, så jag ringde förra året och fick en kopia på dom och nu vet jag inte vars dom är heller :S
Men det gick fort att få dom så det löser sig nog.

Så kl 11 va jag dö trött. La mig i sängen och lyssnade på Family Guy. Satte igång en massa avsnitt och sov väl nån stund också för jag vet att jag drömde, av den sorten som jag inte vill..

Så ikväll har jag tage tummen ur röven och städat upp lite här. Ska byta sängkläder. Fila på mitt cv ska jag också göra. Och dusha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0