Hupp

Har vart ute och rökt kvälls ciggen men det kändes konstigt för att min bror inte är här. Han brukar alltid dela en cigg med mig när han är hemma på helgerna och nu har jag inte träffat han på två helger. Iofs borde jag inte tycka att det är skumt för jag har vart borta många många helger när han ha vare hemma men nu är jag ju van att va hemma, och att han är hemma.

Jag tycker om min bror. Har sagt det förr, han är så förstående på nått sätt. Kom på att det inte finns någon bild på oss som är tagen sen vi blev "vuxna". Lite tråkigt.

Ibland undrar man vad livet har att ge.






Kommentarer
Postat av: Maria

Va fina å goa ni e !!!!

Kram kram!!!

2010-04-24 @ 23:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0