Jag skjuter mig

Hade just skrivit klart ett jävligt fint bra inlägg, sen råka jag klicka bort sidan. Död åt mig! Får väl försöka skriva om det.



Idag har jag slagit personligt rekord. Säger inte i vad, men jag är glad iaf att jag gjorde det.
Efter jag kom hem från stan så åt jag och försökte hitta peppen att göra sig klar att fara på fest, men det kändes jävligt lockande att ligga hemma och sova. Va dötrött även om jag sovit 12 timmar under natten.

Tillslut brassa jag partybussen till stan, plocka upp Bella sen for vi till Tessan. Sen fick jag köra 850 och plocka upp Sarah L + pizza på Viking. När vi kom fram till Tessan igen så hade en jävligt trevlig tjej vid namn Elin anlänt. Sen anlände sista gästen (också jävligt trevlig) Sarah N, som va full redan innan förfesten!

Nej men det va riktigt kul med en tjejfest, blev prat om massa konstiga saker och massa konstiga uttryck. Och Sarah N va rätt rolig eftersom hon va klapp kanon redan innan förfesten börjat haha!

Sen hade ju Sarah L glömt hjärnan nånstans i Pite, HAHA tala om förvirrad människa! Tur att jag älskar dig ändå :) Hon blev på nått sätt kvällens lilla mobboffer :)

Jag körde brudarna på Statt sen brassa jag hem med partybussen. Har suttit och pratat med Markku ett tag och det är trevligt. Han är den enda punkarn som inte tagit illa upp när jag kallat han för punkarsvin. Och för mig kommer han alltid va punkarsvinet, även om han la av med "det" för flera år sen :P

Och jag kan väl erkänna att han inte alltid ser trevligast i världen ut, men han är en snel hest och rolig!
Funderar på att hoppa isäng, är ju en dag imorrn också.

Inatt fick jag en vänförfrågning av en kille och vi skiljdes för många år sen som ovänner. Jag vet inte varför men han hade verkligen nåt emot mig, och vi var väldigt bra kompisar innan det. Undrar än idag varför det blev som det blev, och undra varför han skicka en vänförfrågan på Facebook nu?

Aja, sängen snart. Godnatt folket


Kommentarer
Postat av: Anonym

låter ju som jag missade nått då!



btw, vänförsfråga får man ju alltid från folk som man inte känner egentligen! Jag fattar värkligen inte varför typ folk som jag träffat en gång skickar en vänförfråga eller nån som gick i parallelklassen för massa år sen som man aldrig ens pratat med skickar vänförfrågor!

Död åt dom!!

2010-04-02 @ 13:52:42
URL: http://barrsos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0