Jäjä

Jag skulle få pengar iaf och dom kommer på torsdag. Känns ju bra för om ja skulle måsta sitta här hemma i en månad utan pengar, ja då skulle jag nog bli galen på riktigt. Fast jag kom och tänka på att när jag prata med den andra tjejen idag så sa jag att jag inte minns vad hon hette hon som ringde, men att hon bröt på finska.

Luring, det va inte alls finska hähä.. Men men, nu verkar ju allt va löst iallafall.



Idag ha jag sutte och läst Bingo Rimérs blogg och jag gillar han. Han är en rolig prick. Såg en bild på han när han va i Skellefteå på S8 senast, då var min klass kompis Johnny Hedlund med som hans look a like. Haha ja och tänker man efter så är dom lite lika på nått konstigt sätt.
Har blivet mitt nya nöje om dagarna, söka jobb och hitta bloggar att läsa.

Blir nog sängen direkt efter Hollywood fruar ikväll. Vette fan vad jag höll på med inatt men jag somnade vid 1 kanske, och vaknade 4... Såg tv till 8 ungefär och sov 30 min till.
Näe lite tv sen tröcka i katta nå medicin.

Aja om någon vill göra nått i veckan, slå en pling. Är nog ledig hela veckan faktiskt.

Önska önska runt i ring Önska kostar ingenting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0