Joho

if can-Curt can, you can!


Har sutte och läst på både Aftonbladet.se och Expressen.se om striderna av burk Curts miljoner. Jag tycker det är lite lustigt att i båda tidningarna får dom det att framstå som att ingen i hela världen visste om att han va rik! Men det visste jag, och visste att han hade hus på fastigheter som kommun gärna vill åt. Visste inte exakt summa, men att han var god för några miljoner.
Och jag är nog knappast ensam om att veta att han va rik, även om han gick och samlade burkar hela dagarna. Man kan ju undra om han hade tänkt göra något med pengarna, för han dog ju bara 60år gammal, eller om han bara gjorde det han gjorde för att han tyckte om det?

Burk Curt faschinerar (stavning?) mig verkligen och ja, det va många år sen man såg han på stan.
Han har väl nån efterträdare, men ingen lär bli lika känd som han. Enligt nån av Aftonbladet eller Expressen så har det skrivits om han i tidningar världen över. Undra om han hade en tanke på att han skulle bli känd?

Nån mer som visste att han va rik? Lämna gärna en kommentar

Kommentarer
Postat av: Anonym

YES! typ alla i den här stan visste nog det..:P

2010-04-03 @ 00:12:32
URL: http://barrsos
Postat av: Malin

Instämmer, alla visste de nog :)

2010-04-03 @ 14:07:19
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0