Meningslösa måndag

Jag sitter här och hoppas. Och jag kommer att sitta och hoppas tills en person ringer ett samtal till mig. När det blir, det vet jag inte. Och om det blir alls, det vet jag inte heller.

Men jag hoppas, och jag hoppas. Tänk, då kanske livet startar för mig också!
Jag vill så gärna berätta men eftersom det inte är officiellt än så kan jag inte.. Men åh! :) En glad gubbe tillochmed, det var längsen jag gjorde en sån här på bloggen.

Jaha undra vad man skulle ha gjort i veckan då. Är som less på att sitta hemma. Sen har man bra dagar och man har dåliga dagar, livet går lite upp och ner nu faktiskt!

Näe nu hoppa katta upp på fönsterbläcket, kanske borde släppa in han..


Kommentarer
Postat av: fia

fin bild på dig! och hoppas att det blir ett samtal med ett positivt besked! :)

2010-04-12 @ 17:41:41
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0