Mjah

Jag är glad att jag inte for på den där fotograferingen som dom ringde och erbjöd mig om. Ser bilder överallt som alla ser likadana ut. Det blev som lite tråkigt då. Då kan jag hellre slösa pengar på att någon som jag känner med en bra kamera kan ta kort. Jag vet då iallafall en som kan, haha!

Men det va säkert kul för er som for, men som sagt.. Lite tråkigt att se så många bilder överallt som liknar varann =/

Nu ska jag fortsätta se Tog Gear. Dom är tydligen anklagade för att ha satt igång vulkanen på Island. Det kan du läsa om http://www.aftonbladet.se/bil/article6980339.ab! Tyckte deras uttalande fan var bra haha :P

Ne sova sen och tvätta imorrn och sen vet jag inte vad som händer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0