Najs

Nyskrubbad i duschen och tokrena kläder. Sen städade jag faktiskt också. Tog bort det grövsta sen insåg jag att man kan ju faktiskt sopa ibland och behöv int släpa ut dammsugarn. Då blev jag glad!
Igentligen skulle jag och åka lastbil med Petra imorrn men skjuter på det någon vecka eller två. Sträckan som hon kör ger alldeles för många jobbiga minnen så jag låter det ligga lågt ett tag.

Ska fara och spöa Bella istället. Nu när hon är sjukskriven och bara har en hand så måste jag ju passa på! Brukar oftast vara i underläge annars hähä..


Det heter ju "SKÄRDE"... "SKAR", det är ju han i lejonkungen.


Blir nog en lugn kväll ikväll med lite Desperata Hemmafruar. Är rädd att mitt sömnproblem är tillbaka, sov inte alls bra inatt heller..

Vatten är fruktansvärt gott ibland, på tal om bananer.
Note to self: maila arbetsförmedlingen.

Ibland känner jag mig lite lat. Orkar inte slå på externa hårddisken så jag lyssnar bara på ungefär 9 låtar som jag har på mina mottagna filer. Men samma sak där, är så mycket musik så påminner om allt. Lika bra att låta bli!


You and me could write a bad romance


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha lätt bra.P

2010-04-21 @ 14:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0