Nu ska ni få era jävla bögar

Hej och hå
Va är de för fel och lira rock n roll
Hej och hå
Va är de för fel och lira rock n roll
- Eddie Meduza

 

Jag vet inte varför, är på Eddie humör idag. Folket i huset for nyss så det är bara kräma på. Jag kanske håller på att gå vidare? Eller ja efter nattens drömmar hoppas jag då det!

 

Fick veta att min bror inte kommer hem på flera veckor. Han har ju gått skola i ett år nu tror jag, och inte förän nu kommer jag ihåg vars det är. Han är i Halmstad men vad han gör riktigt det vet jag inte. Nånting inom armen (vet inte hur man gör apostrofer över e:t hähä) han ska väl bli officer eller nått sånt.

Nått jag iaf vet är han är ute och flyger Hercules plan om dagarna. Fräsigt.

 

Ne ska göra mig klar för att fara till stan ikväll.

Föresten så har jag skrivit typ sjutusen inlägg på två eller tre dagar och ingen kommenterar förutom Malin.. Tråkjävlar.. Hähä :P


Kommentarer
Postat av: Malin

Visst är de trist då ingen kommenterar de man skriver! :p

2010-04-22 @ 15:10:33
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/
Postat av: Maria

Det va fan fräsigt. Ett sånt där plan skulle man ha haft på bakgården :)

2010-04-22 @ 16:44:34
URL: http://lovelyhoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0