Ostvik Jävre Ostvik Jävre Pite Ostvik Skellefteå

Följde med pappa idag till Jävre och kika på en Golf diesel men pappa skulle fundera ett tag till. Visserligen va det en lite lustig bil, eller ja kilometerräknaren funkar inte och helt plötsligt så gör den där grejen som visar hur långt bilen gått sen den va ny, ett hopp på 10-15 000 mil. Så när han köpte den hade den gått 30 nånting. Nu hade den gått 100 000 mil haha!

Sen for vi hem. Imorrn ska vi till Jävre igen och kika på en BMW. Något dyrare men pappa babbla om nått chip och grejer? Undra vad det är ritkigt han ska kika på.. Sen blir det nog Pite och hälsa på Bittan. Hem och grilla sen blir det nog stan på kvällen.

Kom nyss på mig själv att jag satt och åt på samma macka i 30 minuter. Visserligen va mackan stor men...

Annars då? Jo försöker väl mest överleva dagarna.

På tal om Gävle så har jag ju glömt säga hur det låg till. Fick vet att Jonte skulle ner dit i onsdags och då tänkte jag WTF varför sitta här hemma och glo på inget, dom skulle fira Eric så då skulle jag med. Kapitän skulle gå ner, men igår vakna jag och mådde bajs så då stannar jag hemma. Jag vet inte om dom farit än eller hur det blev för Kapitän är krockad men ja.. Det löste sig säkert. Skulle vart kul att fara ner för helgen bara. Men grattis Eric iaf!


Oj jag har så mycket jag vill skriva men är nog bättre att jag håller det för mig själv. Lär nog ångra mig om jag skulle skriva dom ändå så.

Just nu är det bara försöka ta en dag i taget..
Dont look back


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0