Så blev det imorgon

Men vem fan har beställt snö till idag? INTE JAG!

Sitter bara och väntar på att vi ska fara. Åh vad jag älskar mina impulsiva förvirrade vänner. Såklart är vi ju typ 10 pers och har en bil, inget vet nånting om något, vi bara gör.

Jag va såg glad igår när vi va på affärer och alla va totalt förvirrade. Peji visste väl knappt vad han hette och Nicke pratade om sig själv i tredje person. I bilen satt dom och försökte komma på ideer som skulle göra dom rika, bla ett rum fullt med studsgrejer som skulle studsa i evighet, eller hur det nu blev.

Jag har verkligen saknat det där, mina fula vänner med konstiga tankar. Dom är verkligen bäst!

Som sagt, väntar på att vi ska fara. Robin sa vid 2, men man ska alltid lägga på kanske 2 timmar så vi far väl vid 4 kanske då! Kommer bli kul att förklara vägen dit för Plogen och Sofia. Blir typ att säga "leta efter den enda blå busskuren i Finnträsk" haha :P Näe men det löser sig!


Kommentarer
Postat av: Malin

SNÖAR DET?! :O :O :O

2010-04-17 @ 17:18:41
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0