Så här på kvällskvisten

när allt är som det är så känner jag en längtan att flytta till Västerås. Skulle jag nångång flytta söderöver så skulle jag hamna där. Jag trivs där och folk är trevliga. Så varför inte pröva lyckan på annat håll?


Men det är iaf bara en tanke. Måste först och främst få veta hur det blir till hösten med utbildning och så.. Så det är väl det som vart min hemlis, att jag kanske ska gå en utbildning men eftersom inget igentligen är spikat än så kan jag inte säga vad det är, men att ja har pratat med vissa kontakter och det verkar ljust iallafall!

Så man kan väl säga att jag har "insider information" och vet lite mer än alla andra.. Men ja som sagt, måste verkligen få det spikat!


Har gett Hasse en paus från tratten. Han har lix legat mest hela kvällen helt utslagen och sovit så nu tog jag av den. Han ligger bara och sover ändå och är inte och slickas i såret. Tror han borde slippa den helt imorrn eller lördag.

Nu ska jag leta snusdosan sen kanske ta en dusch om jag orkar. Dagens mat blev två exklusiva mackor. Dags att skärpa sig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0