usch

Vilken jobbig natt. Har svävat mellan ett halvsovande stadie och vaken känns det som iallafall. Somnade väldigt sent och har vaknat och titta på klockan flera gånger. Svettats och frysit på samma gång.

Nyser som en galning och drömmer ännu värre. Har drömt som jag vet inte vad de senaste dagarna och oftast är det samma återkommande tema men inatt var det ett nytt iallafall.. Kändes skumt.

Jag hade tänkt slita på mig jeans idag och lägga på nått smink så man ser ut som en människa men eftersom jag va gode nära på att sjukanmäla mig, så blir det vanliga mjukisar. Då jag blir sjuk känner jag mig bakis, det är drygt.

Nervös idag igen. Ska pallra mig till stan sen hem och begrava mig i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0