Vill ha imorgon

NU! Åh det ska bli så kul att få komma upp till stugan igen, och med trevligt sällskap. Kan det bli bättre?
Haha känns lite bra ändå att min kusin äger stugan men alla får vara där hur mycket man vill utan att betala ett öre. Men han ser nog hellre att stugan används faktiskt..

Kom på idag när Robin kasta ut skivan ur bilen så har jag faktiskt en skiva i våran bil som jag skulle kastat åt helvete för längesen. Den brände jag förra året när allt va bra, men den ger bara en massa jobbiga minnen så jag tror nästan att den åker nästa gång jag kör bilen.

Tror jag ska slå mig själv i huvet med en stekpanna och sova en stunn så det blir imorrn nångång.
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0