YARRR

Har just kommit hem från stan. Blir så irriterad varenda gång jag ska på "morronmöten" för att vi har en utsatt tid mellan 09:00 - 12:00, men vi har aldrig så långa möten. Vi slutar ALLTID 10:30 och då går min buss hem. Nästa går 2 timmar senare. Varför kan vi inte bara ha möten så länge som vi har tid utsatt?

Blöö. Men jag hade tur för Sarah och Elin skulle åt Pite så Elin va gullig och kom och plocka upp mig så jag fick åka med dom hem. Fråga är ju bara: vad ska man göra nu?

Är ju faktiskt go vädret ute, kanske ska ta Bilsport Classic och sätta sig i solen en stunn? Så ska jag nog städa också, som vanligt. Städar, städar och städar men det blir alltid lika grisigt direkt efter ändå.

Just nu ser det ut som fullfjädrad vinter på gården. Misstänker att pappa vart framme med traktorn och bärt bort en massa snöhögar och lagt det mitt på gården för att det tinar fortast där.

Nej inte sitta här längre! Adjö!
Valborgs?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0