60 av 60

Yes, det fick jag på provet i arbetsmiljö och säkerhet. Nu ska jag inte hålla på att babbla om det men jag är fruktansvärt nöjd även om det var ett enkelt prov, men just det att klara ALLA. Det har jag aldrig någonsin gjort på ett prov! Kan leva på det här länge :)

Idag blev lite av en lek dag :P Först kika vi på Scanian vi ska få köra. Sen helt plötsligt var det lunch så vi packa in rövarna i bilarna och for på Solvik där läraren Erling bjöd oss alla på lunch. Taco buffé, den satt inte dåligt kan jag lova! Efter det for vi och kika på lite ballast och tog hem lite burkar med olika sorter så vi ska lära oss vad dom har för beteckning.

Vidare till en sandgrop där vi stod och kasta sten på en bil haha. Det va kul.

Tillbaka till garaget för prov. Sen fick vi kolla glykolhalterna i traktorerna. Och i min bil. Min bil klarar -8 just nu hehehee.. Är därför att jag bara kört med vatten under sommaren då jag haft problem med att det läkt och så. Ska nog köpa kylarvätska ikväll och tömma allt. Sen fick min bil va försökskanin då vi kolla hur det va med vattnet i batteriet. Fick beröm för att det var tok bra laddat :P


Nu har jag ringt såna där jobbiga samtal. Ikväll blir det bio med Sarah, Croner och Elin.
Ska försöka ta reda på om det går använda sladden till mobiln och kameran i den här datorn så man kan börja lägga upp nå bilder :P

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0