Åååh

Jag kunde ha vare kvar hela kvällen på fältet och grävt cykelvägar :D
Sarah och jag fick ta lill grävarn idag och göra en cykel väg. Jag kan ju säga att de syntes efter vägen våran utveckling, va inte direkt snyggt i början :P Men i slutet gick det fort när vi bytte av varandra, vi gjorde bara en liten plutt var. När man väl fått in flytet ville jag inte sluta!

Självklart är det inte perfekt, men för att vara första gången så va det jättebra :) Sen fick jag lasta grävarn på släpet, det va en hemsk resa :P Men det gick bra, självklart med hjälp av världens bästa lärare.

Får väl se vad det blir att köra imorrn, gissar på att det blir en av traktorerna men man vet aldrig :)

Föresten blir det typ tjejfest på freda sen ska det komma en sån där tant som visar dildosar och sånt haha!


Sen måste jag tillägga att det va mycket stenar och rötter som förstörde rätt ofta när man fått det slätt :P


Delar av början :P

Kommentarer
Postat av: Elina

Skylarken :) Nu har vi nyss kommit hem med den =)

2010-08-14 @ 13:04:15
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0