Bilder

Yep, sladden funka. Idag har jag och Chris kört mellan pinnar med timmergaffel och stockar, sen med diagonalbladet. Chris va då en naturbegåvning haha, för mig gick det sämre :P Men efter ett tag satt det. Det är tur att alla i gruppen är så hjälpsamma, man behöv aldrig känna sig dum :)

Jaja, lite bilder nu då.


Teamwork :D


Dildoparty :P


Johannas fin Amazon :D


Hasse har min utbildningspärm som kudde :P


Mitt och Sarahs verk. Synd att jag int har nån före bild :P


Idag va vi många maskiner på liten yta :P


Chris kör med timmer


Och med diagonal blad :P
Kanske inte ser så svårt ut men det är det. Måste svänga och hålla koll på pinnar och bladet,
vinkla det rätt så man får sig in och ut och svänga runt osv.


60 rätt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0