Boobla boobla

Yepp idag har jag gjort bort att fixa praktik. Blev på Skogsägarna v 37 och 38. Bra skit. Fick ju böcker igår och höll på att sätta i halsen. Är en bra jävla hög med information jag ska suga i mig på ett kort tag. Men det kommer nog gå bra. Har ju alltid läraren som stöd och pappsen.


Två av maskina vi ska köra. L60E och L60F

Riktigt nya och fina maskiner, fast är lite orolig över hur det blir om man sen får jobb och sen får köra nå gammskrot och är van fin maskina. Men det ska nog lösa sig det med. Lyxigt med AC, de hade inte L90 jag körde senast hehe :P

Är det bara jag som tycker det gör ont i sockarna när håret på benen blir för långa? :P Låter kanske lite skumt, men det luggas som hehehee.. Måst ju börja spara ut för vintern nu ;)

På freda ska jag och pappa shoppa varselkläder. Blir nog en jacka och tshirt av klass 3. Då kan man ha vilka byxor man vill. Lät som att en del bara tänkt köpa tshirt, men det kan ju faktiskt va dåligt väder, typ som idag. Skull int vilja va ute en hel dag i tshirt då.

Nu ska jag ut och ta en cigg sen se om watchxonline.com funkar så jag kan fortsätta se My name is Earl säsong 1 :P Blev lite lessen i ögat när jag insåg att det bara gjorts 4 säsonger av serien. Den är ju kung!


Bjuder på lite redneck/white trash stand up medans vädret är dåligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0