Csn satan

Hur jävla lång tid ska de ta för dom att handlägga ens ärende?! Jag skickade säkert in papprena för 6 veckor sen eller nått sånt och än är det inte klart. Känner att jag slösat lite väl mycke pengar nu men vafan, det är inte så ofta jag har pengar att lägga på mig själv eller göra nåt kul och nu har jag ändå köpt det mesta jag behöver.
Ibland måste man unna sig något, för det är då fan int ofta jag gör de.

Nu blir det att beställa vinterdäck sen leva snålt, tills studiebidraget kommer, då ska jag köpa en vinterjacka iaf och kanske ett par skor och nån ny topp. Sen vet jag int va pappa babbla om men att ja skull byta motor eller nåt? Hängde int riktigt me men det blir nog bra.


Idag höll de på att bli en lastbil mindre på fältet, för jag tror L60n hade tage smällen bättre. Ska inte nämna namn men det var inte jag iallafall. De gäll att se upp!

Funderar rent på om jag ska städa? Känns som att de vore en bra idé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0