Dagens i lands problem

Jupp. Ja städade som sagt idag. Kom på den briljanta idén att att ta in en IKEA byrå som ja har ståendes uti fuse. Så första fick ja städa i rummet, ta bort en massa gamla grunkor som had spindelnät på sig.. hehehee.. Sen ta bort massa disk och annan skit.

Dagens I-landsproblem 1:
När ja skull ut me byrån va ja tvungen att flytta på sjuhundramiljoner däck och fälgar. Okej, näe, kanske inte så mycke, men flera däck och fälgar som ja inte ens vet till vilken bil dom passa. Tror då fälgarna passa till Merca iaf men vem fan bryr sig om dom.

Så efter mycke ruckande och flyttande så fick ja ut skiten. Till min stora förvåning så fann ja min platt tång som ja haft borta i några år, had tänkt köpa en ny till veckan :P Sen hitta ja ett spännband, vems de är skiter jag i, åker i 140n som bogserlina. Jag hatar dom där mupp linerna som expanderar, dom funkar inte allt, har hellre sönder ett spänndband när man måst loss me dom, än att ha dom där mupp sakerna.

Så ja städa å städa å städa.

Dagens I-landsproblem 2:
Nu när ja fått in byrån vet ja inte va ja ska ställa där. Syftet me den va att ja skull få en avlastningsplats, istället för sängen, är less på att dela säng me diverse grunkor. Och nu vet jag inte ens va ja ska ställa där. Är bara 1 låda som funkar, resten är trasig. Men det går nog fixa med lite spik el skruv, är int så kräsen på en billig byrå.


Nu borde jag sova, skola imorrn ;) adjöss!


Jag och Linda :)

Kommentarer
Postat av: Mia

ena hästen äger jag int ens, den står på kiosken och jag står bara som tränare på han :)

det vill säga att jag äger bara en häst, och en halv då eftersom jag köpte den lilla för ett tag sedan :P!



sen så kommer jag bara ha 2 hundar, zigge ska flytta till mamma och pappa för dom ville ha han ^^, så jag kommer ha vizzla och den här valpen jag hämtar hem på söndag :)



och hur jag har råd, är vell för att jag har fast jobb :)!

2010-08-03 @ 11:18:28
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/
Postat av: Elina

sv: Jo det lät ju skitbra detdär med att det var så individuellt så man inte kommer där och behöver känna sig värdelös för att nån annan råkar ha mer vana etc :)

2010-08-03 @ 13:45:51
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0