Far och dotter aktivitet

Jo jag och pappa for på rallycrossen ändå. Härdade ut i regnet hela dagen. Mina regn kläder tror jag inte va regn kläder, för jag va då blöt under dom. Tillslut fick jag dra in armarna i tröjan och försöka få nån värme. Självklart började solen lysa när sista finalen va körd :P

Men trots vädret så var det kul. Det är så spännande och det händer nått hela tiden! Jag satt konstant i en stol från 08:30 till 15:30 ungefär. Gick bara på dass en snabbis, men tiden gick så fort ändå. Det kan ju alltid hända nått när dom gruffas, det är roligt. Sen att det blir pang på hela tiden, när loppet är över så står nästa lopp redan klart, och det stannar inte upp för att det slutar regna.

Det är ju minuset med dragracing, fast där är det ju större maskiner och motorer och det går fortare och är väldigt läckra bilar, men då om nått går sönder eller börja regna så står det ju still.
Äe tror båda sakerna är lika kul :P


Idag slog det mig att sommaren är snart över. Nu låter jag pessimistisk men nu börjar det mesta återgå till det normala. Brorsan flyger ner till sin skola idag, folk börjar om att jobba, affärer slutar ha sommarstängt.

Men det här är ändå den bästa sommaren sen 2002. Inte ens förra sommaren med Jacob va så bra. I år har jag bara fokuserat på mig själv, gjort det jag velat, köpt saker jag vill ha och bara brytt mig om mig själv. Kommer förmodligen vara blekast i år igen, men det gör mig inget :)

Måste tänka vad jag gjort i sommar..
- Köpt bil
- Fått mig in på utbildning
- Jobbat
- Busat
- Badat
- Dragracing
- Rockabilly i Byske
- Boppers, Eva Eastwood och Refreshments i Boden
- Rallycross
- Kört traktor
- Vare till Pite på roadtrip
- Kört studenter
- Stadsfesten
- Kört massa bil
osv..

Så trots jobb så har jag ändå haft en jävla massa skoj!
Den här sommaren går till historien som en av de bästa :)

Så imorrn blir man student igen. Det känns bra och jag ser mycket ljust på framtiden just nu. Det börjar äntligen lösa sig och bli bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0