Första skoldagen

sen jag tog studenten. Det känns helt OK, fast blev en massa nya ord att ta in som man ska lära sig. Men det kommer gå bra, läraren är jättebra. Mobbing existerar inte där sa han, och ingen är värd mer än någon annan. Sen sa han även att det spelar ingen roll om man aldrig sutte i en traktor förr, eller kört i flera år, vi kommer gå igenom allt från grunden.

Och att om vi ska göra en väg så kanske nån gör det på 1 tim, en annan kanske behöver 2 dagar på sig men att man ska ta sin tid, så det känns jättebra.

Nu måst jag fara och köpa nå varselkläder, får bli på freda.
Sen ska pappa höra om jag får göra min praktik på Skogsägarna, det skulle ju va kanon!

Det kommer nog lösa sig det här. Har ju go tider. 08:15 - 15:30 varje dag, det är ju lyx när man är va 05:45 - 15:00 :P Tycker faktiskt att jag ha vare superduktig dom veckorna jag jobbat genom att gå från arbetslös soffpotatis till att logga in ungefär 05:30 varje morgon.

Ikväll blir det nog städaaaaaaaaaaaaaaa. Jag måste verkligen städa, nu har det snart gått för långt.
Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Elina

Vad kul för dig att äntligen har fått börja utbildningen där ! :)

2010-08-02 @ 21:20:30
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0