Funny how fallin feels like flyin

Sitter här mätt och belåten. Min lärare fylld 60 idag så han bjöd på smörgåstårta och vanlig tårta. Vi gav han en tröja med våra namn på, ett kort på oss, vin, ost, kex, vindruvor osv osv. Han blev riktigt glad :D

Det roligaste är ändå det som blev igår. Jag har aldrig vart med om en grupp som blivit så bra vänner på så kort tid. Alla går verkligen ihop med alla!
Robin ringde mig igår och ville att jag skulle komma till kåge 20:10 för att bli fotograferad till det där grattiskortet. Åkte dit och fick syn på Chris och Jonas så jag stanna av där. Robin och Sarah kom och även Koch. Igentligen tyckte väl alla att det vore bäst med ett gruppkort.

Det sluta med att vid cirkus 20:45 hade vi samlat ihop hela klassen i stan! Visst vi är bara 10 personer men det brukar alltid vara nån som inte kan, men vi fick ihop hela högen.

Jag vill nästan inte sluta utbildningen :P Har så kul om dagarna, spec att höra Koch spekulera :) Haha det roligaste vore om alla fick jobb på samma ställe, då skulle man aldrig ha en tråkig stund iallafall :)


Nog om det. Fast jag hade inge mer att berätta tror jag. I helgen blir det nog lungt, om int Johanna ska till Byske med Amazunken. Skulle ju va kul att se Robert Gordon... Synd att jag blev überfattig efter tandläkaren. Har inte ens tänkt berätta vad allt kommer gå på hehe :P Så nu är det slut med allt det goda! Eller inte slut, men grov minskning kan jag lova.


Fick en oerhörd lust att fara ner till Sandviken och Eric av nån anledning.
Trevlig kvälla fuckers :D



Bärgningsövning.
Och jag vet att lastbilen inte tok sitter fast men det va bara för att se hur
man bärgar med traktor.


Mitt första dike! :)

Kommentarer
Postat av: Mia

så duktig du är ååsa :D!

2010-08-27 @ 19:48:47
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0