Gris

Jaa jag är en riktig gris. Idag for jag och lämna börsen till pappa på jobbet för den hade han glömt hemma, då tänkte jag att jag skull snäppa på solbacken, för jag va ju ändå halvvägs när jag lix va i Kåge.

Så jag rejsa dit..
Och man ska aldrig, ALDRIG gå på Maxi om man är hungrig... Jag som igentligen inte ens skull åt stan kom hem med fruktsoppa, cocosbollar och grillade feta ribs..

Fast det är inte det som är det grisiga.

När jag väl satt mig i bilen och for hem kunde jag inte motstå cocosbollarna så jag slet upp lådan i vrede och varvade cocosbollar med fruktsoppa hela vägen hem samtidigt som jag sjöng för fulla muggar till Queen med Don't stop me now!

Haha det ska nog ha vare en syn utöver det vanliga.
Fan vilken gris jag är. Jag skämdes lite när jag kom hem hähä ;)


Kommentarer
Postat av: Elina

Haha du det var fan lite grisigt men vad ska man göra när suget uppstår :D Håller även med dig om att man EJ bör besöka välsorterade butiker som Ica Maxi när man är hungrig ! :D

2010-08-20 @ 20:50:27
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0