Ja jo jo jo

Som sagt fullt upp hela tiden! Skola hela förra veckan och på freda eftermiddag var det bara stressa in till stan och göra ärenden och sen till Bella, dusch, smink och upp på Vitbergsbadet. Där väntade tjejfest, det kom en tjej som visade dildos och grunkor haha! Va ganska intressant ändå och riktigt trevligt.

Blev Dart med Jonas ner till stan, efter det en sväng med Johanna i hennes Amazon. Av på Olles där det va tusen miljoner folk, sen skull folk ha me mig på Station 8, tack men nej tack. Va iaf dö mycke kö där också så tillslut blev det Calles och det var trevligt. Dart hem till Ostvik sen.

lördan var det bakis dag. Slurpade i mig en pizza med Elin på kvälln sen bestämde vi oss för att fara till Pite och hälsa på Isabelle. Och hennes karl som had en kofångare fram åt mig till 140an, det blev så fiiint!
Va kul att träffa gamm Isabelle också, hon är ju som ful haha :)
Köra hem till stan, va ofrivillig fyllechaffis. Jonas va iallafall JÄTTENÖJD över att åka Volvon. Han har ju en 142 också men en äldre modell så han va riktigt nöjd :P Hem och zooova.

Söndag vakna och duscha, göra sig klar för att fara på kräftkalas. Linda, Krille och Cornelia kom och plockade upp mig. Vi åkte till Sjöbotten och mötte upp Sarah, Bella, Paul, Kalle, Joan och Malin. Blev en väldigt trevlig tillställning, måste vara många vuxenpoäng för den eftersom vi var nyktra, pratade hus, inredning, annat vuxet och en liten bäbis var på plats haha! Tiden bara flög iväg efter maten, kubb och efterrätt. Måste göras om!
Minns inte vad jag gjord när jag kom hem. Försökte nog skruva fast extraljusen.
Sen pajade min dator också på riktigt. Samma problem som förra gången. Om jag har tur kan jag få tag på det som fanns kvar på den, va inte mycket men vissa saker vill jag ha. Det mesta ligg iallafall på externa.

Sen blev det måndag och skola igen. Det va kul och gick fort som vanligt. Hem och äta, iväg till stan och banken. Fixa ny bankdosa och ta ut pengar för att betala utbildningen och en begagnad dator. Upp till Robin och skruva extraljus. Panik iväg till Atorp och köpa dator sen råka vi hamna på Krysset haha! Hem till Robin och skruva klart, stryra kosan hemåt, tanka, äta, skita, koppla in dator, sova.


Som sagt, har haft fullt upp, det gillas. Imorrn är det första provet på skolan, men det ska nog gå bra. Sen ikväll har jag beställt dop presenterna till Cornelia, lägger ut bilder sen OM nu Linda skull läsa här men det tror jag inte :P

Måst komma ihåg att tömma allt vatten och fylla på med kylarvätska. Har ju bara vatten i biln nu.
Nu blir det dusch, plugg och sova. Börjar inte föränn 9 imorrn, lärarn bjuder på lunch och allt är BARA SUPERBRA! Vi skrattar med och åt varandra, busar och jävlas. Världens bästa klass och lärare, helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0