Mutta herra jumala

Jopp idag börja vi köra och kan erkänna att jag va dö nervös, tills jag kom ner till fältet. Satt mig direkt i en liten grävare, ingen aning om hur nått funkar å körde på. Sen blev de tre hjullaste. Och så enkelt är det ju att man lär sig och allt va faktiskt kul, utom att köra slalom mellan koner för det sög jag verkligen på :P

Hade tänkt hinna plugga lite. Skulle gjort det tidigare ikväll men råka somna och det är väl bra på sitt sätt, då gör det inte så mycket om det blir sent inatt.

Äe nu blir det sängen. Natti!

En neger kliver in på puben med en papegoja på axeln.
- "WOW" säger bartendern. "Det där är verkligen något speciellt. Var fick du tag på den?"
- Afrika svarar papegojan!

Hehehee.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0