No shit Sherlock

Sen ska jag skriva ett inlägg och klaga över allt, men just för stunden så har jag inte tänkt klaga. Har bara tänkt säga att Erling min lärare, tittade på mig idag och sa "Vet du vad du är?" Näe sa jag.. "Du är så duktig! Du tar det så försiktigt och du är så bra! Det ska du ta åt dig av!"

Sen sa han även att han tyckte att jag hade talang för det jag höll på med. Åh, mitt hjärta smälte. Nu kanske han säger så till alla men det vet jag ingenting om och det skiter jag i. Jag är nöjd :)

Säkerhet på väg imorrn då, roligt bajs :)

Kommentarer
Postat av: Elina

Ja eller hur ! Jävligt skickligt ändå att kunna kasta ihop ett par så bra countrylåtar bara sådär till en film :D

2010-08-26 @ 13:50:14
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0