Nöff

Jag städade bara pyttelite sen gick jag ut och tvätta biln. Bra skit att den förmodligen inte kommer att torka nu utan bara frysa på hehe..

Och igentligen orkar jag inte duscha, för jag hatar att duscha och jag duscha igår, men jag köpte ett nytt schampo idag så jag känner mig nästan tvingad. Och bara för att jag hatar att duscha så betyd det inte att jag går runt och är smutsig :P Eller jo, ibland. Men det är skönare på vintern för jag duschar allitid nere och på sommarn är det kallt eftersom vi inte eldar då, så det är mycket varmare på vintern :P

Sen ha jag sett Fågarna på fortet. Riktigt nostalgi!

På tal om bananer så stod jag brevid Naganon idag för Robin och Koch(san) grävde och då puttar Robin mig och jag tappar all balans och kraschar över några campingstolar hahahaaaa, kan inte ha sett snyggt ut nånstans :P

Nu blir det Time Out, sen dusch och film. Ska till käftgrävarn imorrn 07:30.
Önska mig lycka till, har inte vart där sen jag va tvungen att börja betala hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0