Rövf

Det blir nog Pentagon ikväll. Käntes som de billigare alternativet, sen vet jag ingen som ska på Robert Gordon heller. Hade vart kul men jag brukar tänka att jag iaf hunne se Jerry Lee Lewis och det slår det mesta :P

Gäll bara att få tag på lite folk och planera lite.

Skönt att varmvattenberedaren är gay och vattnet blev snorkallt när jag skull duscha, gillas inte! Nu blir det Mulle Meck och några koppar sprit kanske. Näe, inte det heller, men det skulle va nått! :)

Föresten har jag hittat två superfula hemsidor:

http://awkwardfamilyphotos.com
En sida med konstiga familjebilder. Dom är bara allmänt skumma och konstiga :P

http://awkwardfamilypetphotos.com
Samma sak fast familjefoton som innehåller djur som är allmänt konstiga :P Finns en del riktigt fula bilder haha!
Sen är det rätt sköna kommentarer under en del av bilderna :P


All she wanted was a tire change, but she ended up with so much more.


For some, it’s a tummy rub and some warm milk. For others, a duck on the head.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0