Shite pommesfrites

I veckan har jag sett hela 3 filmer!! Eller snart, är strax klar med Bröllopsfotografen. Jag tycker inte om att se film, dom tar så lång tid och man måste sitta still och tyst. Föredrar serier, går mycke fortare.
Har även sett Crazy Heart och I Love You Phillip Morris i veckan. Rekord! Kan ibland gå flera veckor utan att jag ser film, det är skööönt.

Ikväll for jag till stan och mötte upp Robin och Karlsson. Vi for till Medle? Myckle? och sköt med potatiskanon. Synd att de va så mörkt ute så man inte såg så bra men vi hade levande mål iallafall hehe.. Sen fyra nån mupp av nödraketer som man har i båtar, dom brann bra!


Nu sitter jag här hungrig. Men no food for me, får fan hålla mig tills imorrn. Och imorrn då? Fest på Pentagon Road Devils och så är det Robert Gordon i Byske.. Är kluven än hur man ska göra. Kanske inte gör nått alls och sitter hemma ist!

Sen fick jag nys om billigt Xenon till bilen. Kanske bord slå till? Får väl köpa till extraljusen sen när jag blir rik.

Nu ska jag dejta Bröllopsfotografen igen. Heijpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0