Spott och FRÄS!

Jag HATAR flugor! Dom är tamefan på gränsen till mer irriterande än mygg!! Varför ska dom alltid flyga in i håret, å sen surra sig in i örat??! Har sutte nu med en ihoprullad Aftonbladet och försökt döda men vill inte slå sönder skärmen eller lampan heller... Vill igentligen inte slå ihjäl dom heller men VAFAN!! Gööh..

Aja har gjort en del saker idag. Först skola. Kan ju lova att vi har ultimata klassrummet just nu. I ett rum i Östanbäcks bönhus, men nu då det är fint väder blir det ofta fika pauser så då sitter vi ute i solen och har en bäck med damm som granne. Är otroligt fint! Kan då inte klaga :P

Sen har jag klippt gräsmattan, städat bilen invändigt, tvättat, gjort go middag, sett amerikanska relity shows och sen haft spa i duschen. Är skrubbad och len som en barnrumpa just nu.

Har tänkt ha jeanskjol och ballerina skor imorrn men insåg just att jag inte ska ta av mig skorna. Mina fötter är rätt fula sen jag jobbade, borta skinn här och där. Såg inte alls trevligt ut :P

Går bara halvdag imorrn, ska in till stan och handla nå varsel kläder och sen på Kompetenstorget och skriva ut mig därifrån. Blir skönt att slippa AF ett tag för jag hoppas ju på jobb när jag är klar :P

Får väl se när John Blund dyker upp. Fast 8:15 - 15:30 är ju inte alls tokiga tider! Sen 45 min lunch, som oftast blir en timme och flera kaffe pauser :)

Älskar livet nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0