Tänk om

Tänk om jag skull orka lägga/hänga bort kläderna istället för att flytta dom mellan datastol och säng varje dag..

Igår va jag till Pite med Bella och Paul, vi såg Toy Story i 3d, ganska fränt men ändå inte. Det blev en trevlig liten roadtrip iallafall.

Idag så är vi bara 4 på skolan, resten är på praktik. Vi gör riktiga jobb nu, håller på att fixa till en husgrund uti havet, sen ska vi göra en gångväg ner till stranden och hur faan det ska gå det undrar jag.. Det är nämligen inte LITE sten därute, och ner mot havet är dom stooor! Men det löser sig nog!

Erling tyckte jag va duktig på att hantera grävmaskin, att jag va duktig med spakarna och tog det lungt. Ikväll kommer gruset så då blir det att sprida ut det imorrn.

Ikväll ha ja sove och gjort två matlådor som tog tusen år så nu hoppas jag det blir gott.
Blir snart dusch och sen Gumball 3000. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0